Ако жените казват, че те ненавиждат, значи те обичат!

Съпруг и съпруга, огромен скандал, сълзи, викове до небесата. Чашата на търпението е преляла. Жената не издържа повече и казва:
- Край, измъчих се с теб, напущам те - и отива да си събира багажа.
Събира нещата си, слиза по стълбите и в един момент чува изстрел. Жената изтръпва и в главата й се прокрадва мисъл: " Аз съм глупачка, той ме е обичал, а аз направих скандал и си тръгнах. Той се застреля, какво ще правя сега без него?" Захвърля багажа и побягва към апартамента. Влиза и пред нея картинка: "в кухнята стои мъжът й, а наоколо всичко обляно в шампанско"........
.......................

Подредена стая и вкусен обяд - два признака за развален компютър...
---
Ако жените казват, че те ненавиждат, значи те обичат, но ти си козел....
---
Мъже, не бъдете глупави, ако вашата жена ви отвори вратата и се усмихне глупаво, значи си е направила нова подстрижка, направете й комплимент.
----
Любовта помага да убием времето, времето помага да убием любовта...
--
Разпространявай за себе си хубави слухове, източника ще се забрави, а смисъла ще остане...
---
Глава - орган за защита на задника...
---
Заради пари сме готови на всичко, дори на работа отиваме...
--
Който рано става,  значи далече от работата живее...
--
Ревност - подозрение, че изневеряваш не само ти, но и на теб...
--
- Ало, това аптека ли е?
- Не, тук е офис.
- Не може да бъде, аз набрах номера на аптеката.
- В известен смисъл е аптека, тук кондоми има всякакви......