Андреа с нови награди на телевизия "Планета"


Зала "Универсиада" се пръскаше по шевовете по случай връчването на наградата "Най-продаван албум за 2010". Телевизия "Планета" организатор на събитието събра на едно място най-успешните изпълнители за миналата година. С приза бе награден третият самостоятелен албум на Андреа. Деветите музикални награди отсъдиха още едно признание: Секси гаджето на Кубрат Томов единодушно спечели приза: "Пробив на международната сцена".


Доволна, атрактивната блондинка поздрави присъстващите: "Искам да ви кажа, че отдавна не съм чувала толкова хубава публика. Много съм щастлива, че ми се връчва точно такава награда, защото един албум е съвкупност от много работа, труд, любов, които влагаме докато правим песните. Искам да благодаря на Цветан Спасов, на Росен Димитров и Кости. Най-вече благодаря на вас, защото вие направихте тези песни хитове!"

Елена Паришева, заедно с Преслава спечели приза за "Дуетна песен на 2010".

Ето и други награди на Андреа:

Издадени албуми:
2008 – “Огън в кръвта”.
2009 – “Мен си търсил”.

Награди:
2008 – Годишни награди на ТВ “Планета” – Дуетна песен на 2008 / с Кости /.
2008 – Годишни награди на “Нов фолк” – Дуетна песен на 2008 / с Кости /.
2009 – Годишни награди на ТВ “Планета” – най-прогресиращ млад изпълнител.
2009 – Годишни награди на сп. “Нов фолк” – награда на “Син Сити” за най-хитова певица.
2009 – Годишни награди на сп. “Нов фолк” – успехи зад граница.

Мегаизяви:
Андреа си спечели запазено място в турнето “Планета Дерби” през 2008 и 2009 г. и във всички представителни концерти на “Пайнер” в НДК.

Хитове:
“Като непознат”, “Не съм такава”, “Хладна нежност”, “Избирам теб”, “Само мой”, “Моята порода”, “Употребена”, “Мен си търсил”, “Предложи ми”.?