При ставни болки!

Геновева Иванова сподели своя опит:
"Бих искала да споделя с вас нещо, което на мен ми помогна, надявам се - да бъда полезна и на Вас! ... Иде реч, за употребата на КОЛАГЕН /желатин/ на прах.... Препоръча ми го приятелка, чиято дъщеря работи в в престижен университет, занимавайки се с Биохимия и вече използвано - за премахване на болките в тазобедрената става и колената - вероятно като помощен смазващ компонент на ставите. Започнах да го пия на 1август / миналата година/, с указанията - 1 ч. л. разтворена във вода от вечерта, която се пие сутрин. ... Първо, пропуснах да го разтварям вечер /забравях / и след прочетена информация в Гугъл за употребата му / НАПРАВЕТЕ ГО И ВИЕ/ реших, че може да се забърква и сутрин и то не 1 ч. л - а 1 суп. /равна лъжица / И - тЕ така ! След около два месеца, видях, че коремчето ми започна да се смалява... Аз съм с Диабет тип 2 - възрастов или Бог знае какъв, при който с " Медформин " и др. гадости ми разстроиха храносмилателната система. Непрекъснато усещах глад преди това, а сега - просто не ми се ядеше. ... След тази напитка - след около половин час, кафе с мляко, плодове, чай и т. н. ..Лятото беше по-лесно.... Създадох си някакъв режим на хранене, който в момента има повече от добри резултати..Не съм променила бог знае как начина си на хранене - и преди се стараех да е здравословно - доколкото е възможно, обаче се съобразявам какво хапвам... Аз съм висока 158 см. и цял живот се боря с килограмите. Икономист съм и почти 40 години съм била зад бюро. Трудно е, защото и на 8 април начевам 70 години, обаче в момента мога да ви кажа: За 7 месеца съм свалила почти 10 кг. от теглото си, 12 см от талията, нямам болки в тазобедрената става и колената.! Движа се с маратонки и кецове на "Уоксмакс" и съм като "изтребител"!😜 Споделям го с Вас, защото съм дала стотици левове за лекарства, на основата на Колаген. ...Колаген на прах струва около 20 лв-зависи от къде ще го купите /не на прахчета по 10 г.!!!/ . 1 кг - се приема почти 3 месеца!!! Може да го тествате и да прецените дали ви е изгодно и ви помага. Две приятелки, с които споделих - вече стесняват панталоните и се кефят! Пропуснах да кажа, че след дивертиколозана на дебелото черво, получена от антибиотици след лечение на пневмония - това реши и проблема с дебелото черво. Всяка сутрин - като с будилник - без никакви лекарства....... Това е, приятели - никой не ме е наел да рекламирам! Просто ми писна да давам пари - без полза... Не искам да кажа, че нямам болежки - все пак съм на 69 , но с малко пари - се чувствам отлично... Влезте в Интернет и прочетете за употребата на Колаген на прах. Бих могла да дам и телефона си /не съм подставено лице/, но всеки преценява за себе си! Желая ви успех!👍 Констатив: За 7 мес. употреба на колаген: 1. Нямам болки в ставите 2 . Свалих 10 кг и 12 см от талия, бедра и т. н. 3. Стомаха се изчиства без остатък - /в началото гледайте да сте в къщи - за тоалетна/.. Моля, не ми задавайте въпроси - Какво, как и т.н. На мен ми казаха, аз повярвах, прочетох в Интернет и споделям, защото съм добре, не ми вреди и е почти без пари.... Но, това все пак са протеини, белтъчини и някой може да има непоносимост. ... Пак казвам - НЕ СЪМ ЛЕКАР и не предписвам! Ще се радвам, ако мога да помогна някому - както на мен помогнаха!😀 Не си мислете, че след 2 месеца всичко ще се реши! Трябва време и постоянство ! Обич и пожелание за оздравяване!