Срещат се англичанката, французойката и българката.... /вицове/

Срещнали се българката, англичанката и французойката. Французойката:
- Аз като се омъжвах, заявих на бъдещия си съпруг: няма да мия чинии и да пера. Съпругът ми изчезна и един ден не го виждах, втори ден не го виждах, на третия се появи с пералня и миялна машина.
Англичанката:
- И аз като се омъжвах заявих на мъжа си: Няма да пера и да мия чиниите. Съпругът ми изчезна, един ден го нямаше, втори ден го нямаше, на третия се появи с прислужница.
Българката:
- И аз като се омъжвах казах на мъжа си: Няма да пера и да мия чиниите. Съпруга ми изчезна, един ден не го виждах, втори ден не го виждах, на третия прогледнах с лявото око......


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Мъж в аптеката. Аптекарката го пита:
- Как е сега жени ви, има ли ефект от лечебната кал?
- Ефектът беше само времемен. Първите няколко дни изглеждаше добре, но после калта падна......

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Мъж вилза в спалнята при жена си, носейки една овца под мишница и казва:
- виждаш ли това прасе, с него съм принуден да правя секс, когато ти не си на кеф.
Жена му отговаря:
- Но това не е прасе, а овца!
- Не се обаждай, когато говоря с овцата....

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Двама стари приятели се срещат, единият умислен.
- Какво си се умислил, нещо лошо ли?
- Възмутен съм! Открих, че жена ми ме лъже.
- Как разбра?
- Оня ден ми каза, че ще остане да спи при сестра си.
- И?
- Не е вярно! Онази вечер аз спах при сестра й.